Miskolci 2011.11.04. 06:58

RulettVágta

 Megjelent egy újabb modul a TrendVadász rulett programhoz. A RulettVágta a külső mezőkre játszik, de nem a hagyományos kivárásos stratégiával. Én pár napja használom az utcabál nevű modult és eddig 336 zsetont nyertem. Ezt úgy hogy most például csak 10 perc időm volt és ezalatt 20 zsetont nyertem. Eddig nagyon szimpatikus az egész rendszer, amit a készítők kidolgoztak. Bővebb leírásokat a RouletteMania oldalán olvashattok.

Ja, és most akciós és olcsóbban lehet megvenni!

A bejegyzés trackback címe:

https://rulettstrategiak.blog.hu/api/trackback/id/tr103352169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PreSeto 2011.11.04. 11:38:29

"Bővebb leírásokat a RouletteMania oldalán olvashattok."
Én nem találok bővebb leírást. Sem a kezeléséről, sem a használatáról, sem semmiről. A modulokhoz van egy-egy pár mondatos összefoglaló, meg a főprogramról is szintúgy. Valamelyik kommentben láttam videót a használatáról, de nem értettem meg belőle semmit. Ami lejött: feljegyzi a megtett téteket, meg a kipörgetett számokat, akár többször olyan hosszú listán, mint amit a Rulett oldal engedélyezne. Nem láttam, hogy bárhol is "tanácsolna" valamit. Ennyi? Utána nekünk kell kiszámolni, hogy mikre ajánlatos tenni? Nem kijelentem ezeket, kérdezem. Mert az, hogy nem láttam, még nem jelenti azt, hogy nincs is ott, csak én vagyok vak :P

Előre is köszi a válasz(oka)t!

reggie 2011.11.04. 14:22:27

Meg kell venni magát a trendvadászt, az a keretprogram illetve a modulokat amikkel játszani akarsz.
Utána a trendvadász menüsorába beikszeled,hogy melyik modullal/modulokkal akarsz játszani,majd a trendvadászba bepötyögni a kipörgetett számokat és utána majd ad tippeket,amiket megraksz,neked semmit se kell számolnod,tök egyszerű...

Dontotto 2011.11.05. 00:13:20

Milyen korrekt hozzáállás, néhány napja amikor még a kutya se vette a progit és minden fórumon reklámozva volt akkor szépen 20$ -ért lehetett megvenni az stratégiával együtt, most hogy már vannak érdeklődők szépen fel is nyomták az árat. Pedig én hülye még meg is akartam venni, de ilyen üzletpolitikát nem támogatok.

Miskolci 2011.11.05. 12:53:27

@Dontotto:
A hozzáállás teljesen korrekt. Amit nem vettél figyelembe véleményed alkotásakor, hogy a 20$-os bevezető ár előre le volt írva, hogy meddig tart. Október végéig. Tehát nem utólag, a kereslet felfutásakor emeltek árat, hanem mindenki tudhatta előre, hogy meddig él a 20$-os ár.
Szóval elhamarkodottan ítélted meg a dolgot. Egyébként nem az üzletpolitikát kell támogatnod, hanem el kell döntened, hogy neked kell-e ez a program, vagy nem. Szerintem senki nem azért vette meg, hogy az eladót támogassa. Legalábbis ez meg az én véleményem. Remélem nem elhamarkodott :-)

Dontotto 2011.11.05. 13:05:29

@Miskolci:

Ebben az esetben akkor nekem kell elnézést kérni viszont akkor meg a te hibád,hogy ilyen soká hívtad fel a figyelmünket :D ;)
Kitolhatták volna ezt az akciót a rulettstratégiak.blog.hu olvasói kedvéért ;) na sebaj, majd ha egyszer olcsóbb lesz kipróbálom vagy ha lesz egy demo változata. A 20$ pont az az összeg volt ami nem érdekel ha nem működik még akkor is egy próbát megér :)

Miskolci 2011.11.05. 13:08:45

@Dontotto:
Sajnos én is későn tudtam reagálni az akcióra, mert az elmúlt pár hétben nem mindig volt megfelelő internet kapcsolatom egy külföldi utam miatt.

reggie 2011.11.05. 14:52:47

@Dontotto:
Azt is hirdetik,hogy januártól folyamatosan fog emelkedni az ára,erre készülj,amúgy ez a fórumuk: www.rulettmania.hu/openforum

montanosz · http://rulettmania.hu 2011.11.05. 15:27:04

Kedves Preseto!
Teljes körű ismertetés a forumban, letölthető dokumentumban is
Roulette Mania Forum - General Category - Magyar szekció - Rulettmania programok és rendszerek RULETTVÁGTA modul

Külön blog is van a Trendvadász megismeréséhez:
rulett-trendvadasz.blog.hu/

A webáruházban ingyenes modul biztosítja a program kezelésének elsajátítását.

montanosz · http://rulettmania.hu 2011.11.05. 15:32:42

Ha megnézitek az interneten 100$-tól akár 1500€!!-ig hirdetnek rulett programot/rendszert.
Úgy vélem a mi barátságos áraink igen korrektek, főleg hogy a magyar pénztárcáknak is megfelelő. Ez mellet sportfogadás is már működik, lesz videoblog, és később poker szekció.

REPARATUR 2011.11.05. 16:35:45

@montanosz: én olvasgatom mostanában. a napokban be is ruházok az alapprogramra mindenképp, a többi meg majd meglátom még. de annyit kérdeznék hogy:
1 ez most milyen kaszinóban ajánlott? (élő/gépi)
2 olvasgatom a rulettmatekot is, amiről azt hittem h gépi kaszinóba való, de valahol láttam élő rulettes screenshotot is. ez ott hogy működik?
azért ide írok mert a rulettmánián eltűnt a fórum accom és újraregelni se tudtam ma.

montanosz · http://rulettmania.hu 2011.11.05. 18:54:32

@REPARATUR:

ha eltüntél írjál a kapcsolat menüben a webmesternek))

rulettvágta online live kaszinoban ajánlott - én a smartlive 10centesen tolom mert ott a legnagyobb tétrakéási idő 40sec

rulettmatek rng-re az igazi mert annak anomáliáit használja ki, de természetesen mivel egy zárt rendszerben működő számsorozatról van szó ami 0-tól 36-ig terjed, minden ruletten működhet de kevesebb a találat mivel ott nincs idő téteket számolgatni.

montanosz · http://rulettmania.hu 2011.11.21. 13:17:53

Közben egy ingyenes saját fejlesztés:

LiveRouletteAssistant:
www.rulettmania.hu/Live/LiveRouletteAssistanta.html

1.Még ki nem pörgött számok figyelése - zöld keret
2.Ismétlődő számok figyelése - kék keret
3.Szomszédok figyelése
süti beállítások módosítása