Már nagyon régóta írni akartam a Betvoyager nevű kaszinóról. Én már jó régen náluk játszom. Annak idején azért próbáltam ki, mert a legkisebb tét 0,01$ volt, azaz 1 cent. Ez remek lehetőség kis pénzzel kezdeni a játékot. Korábban beregisztráltam a partnerprogramjukba, hogy tovább tudjam ajánlani. Tettem ezt nyugodt lelkiismerettel, mert eddig ez az egyetlen olyan kaszinó, ahol jutalékot csak akkor fizetnek az ajánlónak, ha a belépő játékos nyer! Szóval ha esetleg valaki regisztrált erről az oldalról a Betvoyager-hez és szerencsétlenségére pénzt veszített ott, akkor én egy fillért nem kaptam.

Sajnos más kaszinók ezt épp fordítva csinálják. Miért sajnos? Azért, mert ezt kihasználva az internet tele van olyan ajánlatokkal, hogy hogyan tudsz egyszerűen napi több száz eurót nyerni. Regisztrálj ehhez, meg ehhez a kaszinóhoz és használd a piros-fekete duplázós stratégiát. Nos, ezek az emberek számomra egyszerű rablók. Tudják nagyon jól, hogy aki simán piros-fekete duplázósat játszik, az el fogja veszíteni minden pénzét és ők akkor hatalmas jutalékokat kapnak.

A Betvoyager nem ilyen. De a lényeg, hogy 1 centes téttel is játszhatunk és a másik nagy előny, hogy igen magas a maximális tét is. Ez is fontos lehet bizonyos stratégiáknál. Továbbá van nulla nélküli asztaluk is. Azaz nincs nulla a rulett keréken. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://rulettstrategiak.blog.hu/api/trackback/id/tr834820231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csobodaj · http://civ4bts.blog.hu 2012.10.15. 12:40:25

Szia,

kérdeznék pár dolgot.
Megnéztem ezt a Betvoyagert és tökre tetszik. Játszanék is, sőt a linkedre kattintva, csak előbb válaszolj légyszi.

Itt is van ilyen bónusszal ügyeskedés? Ha igen akkor hova írjak, hogy nem kérem vagy mit kell csinálni?

Kifizetnek Mastercradra, a honlapon láttam hogy igen, ez igaz?

Van valami okosság amit tudni kell, apró betűs rész stb.?

Neked volt már kifizetésed?

Kitiltják a duplázókat? (Akik a veszteséggel arányosan növelik a tétet, hogy visszanyerjék az alap tétet.)

Az igazi játékok teljesen megegyeznek a demó verzióval?

Ha csak rulettezek és nyerek nem leszek gyanús? Játszak más játékokkal is alibiből?

Várom válaszod...

Miskolci 2012.10.15. 13:04:11

@Csobodaj:
Bonuszra már nem emlékszem biztosan, mert nagyon régen nyitottam náluk, de nekem nem rémlik. Úgy emlékszem itt nem adtak kapásból bónuszt. De ha mégis, akkor csak egy e-mailt kell írni mielőtt elkezdenél játszani, hogy nem kéred.

A pénzmozgásokat én nem szoktan közvetlenül kártyával intézni. Moneybookers-en keresztül csinálok mindent.

Apró betűs részt és kitiltást nem tapasztaltam és én is csak rulettezek.

Kifizetésem még nem volt. Egyenlőre csak gyűlik.

Csobodaj · http://civ4bts.blog.hu 2012.10.15. 15:21:58

Köszönöm a válaszodat. Megnézem ezt a moneybrokert is. Arról kell tudni valami extrát ?

Miskolci 2012.10.15. 15:22:51

@Csobodaj:
Olyasmi mint a Paypal. Lehet, hogy arról már hallottál.

Csobodaj · http://civ4bts.blog.hu 2012.10.17. 13:20:40

Hali,

na kipróbáltam és bejött, kezdeti nehézségek után összekalapáltam 50 eurot, és az indulómat már ki is vettem.

Moneybrokert használtam én is, lehet közvetlenül számlaszámra utalni is.

Te kaptál lóvét a nyereségem után?

Üdv
Csaba

Miskolci 2012.10.17. 14:07:52

@Csobodaj:
Igen. Kaptam. És itt nagy különbség a többi kaszinóhoz képest. A Betvoyager csak akkor ad jutalékot a továbbajánlónak, ha nyer a játékos! :-)

Csobodaj · http://civ4bts.blog.hu 2012.10.17. 14:12:19

Akkor még két kérdés. Hogyan tudom én is ajánlani valakinek, és ha én beajánlok valakit akkor te is kapsz annak a nyereményéből ?

Miskolci 2012.10.17. 14:23:38

@Csobodaj:
Ajánlói regisztrációt ezen a linken lehet csinálni:
www.betcruise.com/en/affiliate/
Úgy tudom itt nincs több szinten jutalék.

dunazozo 2013.02.27. 12:19:33

@Csobodaj:

Szia !! Én egy új érdeklődő vagyok!!
Most szeretnék elindulni s sajnos nem vet szét a pénz!!
Tehát valami kis tétes biztos tuti kellene!
Te hogyan kezdted?
Milyen programmal?
Azt hol vetted?
Hol játszol?
Milyen téttel?

Előre is köszi!!

Csobodaj · http://civ4bts.blog.hu 2013.03.06. 11:41:17

@dunazozo:

Szia, ezzel a Betvoyagerrel kezdtem 50 Euroval. Nem kellett hozzá semmi más csak a böngésző.
Kis tétekkel játszottam az alapom 0.1-0.3 eucent volt.
Már nem játszom. Összekalapáltam 50 Euro-t és kuszáltam, mert nem bírtam az idegfeszültséget ami a dologgal járt. :(

lurko23 2013.03.17. 21:07:25

Hello mindenki
www.youtube.com/watch?v=c5bzoCebt3k
ez a rulett software megmondja a számot ami következni fog ez a video kamu lehet vagy van ilyen? :O

mtiborbp 2013.04.02. 19:14:44

Sok hirdetés járja a hálót, tuti párszáz eurókról naponta.

Nekem, mikor 2 és fél éve elkezdtem élesben (pénzben) játszani, senki sem segített. El is veszítettem rengeteg pénzt (illetve annyit, amennyi az én helyzetemben rengetegnek számított) 100-120 ezer Ft környékén -mikor a barátnőm már megelégelte és ki akarta adni az utamat- megváltoztam. A rulettet nem hagytam abba, de kutattam a neten, összegyűjtöttem és kipróbáltam mindent, amiről úgy gondoltam, hogy a hasznomra lehet.

Ennek az időszaknak a tapasztalataiból leszűrve a lényeget írtam egy könyvet, hogy másnak ne kelljen hatalmas pénzeket veszítenie. Leírtam a rulett íratlan törvényeit, szabályait, viselkedési útmutatót, stratégiákat, ajánlott kaszinókat.

Eszedbe ne jusson ezért fizetni, vagy akárcsak hálálkodni nekem! Akármilyen hihetetlen, vannak még, akik önzetlenül segítenek.

Ha esetleg letöltenéd: rulett.club.hu/

Üdv, Tibor
süti beállítások módosítása