A napokban megjelent a www.rulettmania.hu csapatának legújabb modulja, az Ördögtánc. Megvettem. Főleg, hogy most 8-áig akciósan lehet megvenni.

Nos, azt kell mondjam, eddig ez tetszik a legjobban. Szépen termeli a pénzt. Tudom ajánlani másoknak is. Olyan ördögien játszik a külső tétekkel, hogy valószínű innen ered a neve is.
A készítők akár 500Ft-ról való indulást is lehetőségként említik a blogjukon.
 
Nekem nagyon tetszik. Még a napi kétszer 5 perces játékkal is tudok értékelhető nyereséget realizálni vele. Ajánlom mindenkinek!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://rulettstrategiak.blog.hu/api/trackback/id/tr463523899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

montanosz · http://rulettmania.hu 2012.01.06. 13:05:09

Itt ragadnám meg az alkalmat hogy támogatva hűséges vásárlóinkat, ezentúl akinek meg van az addigi összes modul a kovetkező összes modult ingyen kapja!

REPARATUR 2012.01.07. 20:21:14

Miskolci te hol játszol mostanában? mik az eredményeid az új modullal?

ritkán írsz mostanában, pedig tök jól indult ez a blog.

Miskolci 2012.01.08. 15:11:59

@REPARATUR:
Most a Betvoyager-ben, illetve maradt a bwin-en egyszer 3$. Az Ördögtánc modullal minden mindegy alapon elkezdtem játszani 10cent-es téttel és feltornáztam 30$-ig, 3 nap alatt, napi háromszor 5 perc játékkal.
A Betvoyager-ben sajnos a napokban nem nagyon tudtam játszani, mert karbantartottak, de ma végre sikerült elindítanom. 10EUR kb. 3 perc alatt 200EUR tőkével. Nem is kell több :-) Nem vagyok mohó.

Miskolci 2012.01.08. 15:13:12

Egyébként úgy észlelem, hogy a bwin-nél nagyon szépen működik az Ördögtánc. Igen ritka, hogy 5. pörgetés főlé menne. Persze azért előfordul egy-két alkalommal.

Miskolci 2012.01.08. 16:05:16

Épp most kaptam e-mailt a bwin-től, hogy ha valakinek ajánlom őket, akkor adnak bonus-t mind a kettőnknek. A feltételeket még nem néztem meg, de ha valaki kezdeni akar itt 10 cent-tes téttel simán megfelel:
www.bwin.com/default.aspx?=&pid=1209&mc=MGM-Jq%2fMXs2zPx81oUd1PDdGKg%3d%3d

C4rt3r 2012.02.13. 20:38:30

Sportingbetről van valami vélemény? 0,5 a minimum tét külső asztalon, mekkora bankrollal érdemes elkezdeni az alapprogrammal?

REPARATUR 2012.02.14. 10:52:49

@C4rt3r: az alapprogramba semmi nincs, ahhoz külön modulokat kell venni. de van olyan asztal sportingbeten ahol 0.5 forint a legisebb tét. azt egy 1000-essel el lehet kezdeni tesztelgetni

SDaniel1989 2012.04.10. 17:21:40

Srácok valaki megtudja mondani hogy melyik kaszinó ami ezen a képen látható?
www3.picturepush.com/photo/a/6506226/640/6506226.jpg

fisheres postból való.

marton0621 2012.04.25. 16:14:47

kedves Miskolci!

Nemrég ismerkedtem meg az online rulettel és erről a bot-os lehetőségről. Látok benne fantáziát kellő tapasztalattal, befektetéssel, önkontrollal és némi pénzel persze. Szivesen rászánnék pár tízezer forintot ennek a lehetőségnek a kiaknázására,...hátha...!
Átolvastam az egész blogot, meg a roulette mania oldalát is.
Lenne pár kérdésem:
mekkora összeggel érdemes végülis kezdenem és melyik kaszinó oldalán?
Ill. felugró ablakként megtaláltam az ingyenes rulette bot plus-t azt használjam vagy mit is lenne érdemes?(gondoltam még a trendvadász+ördögtáncra) csak az ugye költségekkel jár, de nem sajnálom rá a befektetést ha valóban többet ér! :)
Ill. napi hányszor játszak és mennyi ideig, mikor áljak le +,-ba?
Egyéb dolgok is érdekelnek amire nem is gondoltam( pl. spec beálitások)!
Egy komplett célirányos navigálás kellene! :)
A választ előre is megköszönném,további szép napot: Márton!

Miskolci 2012.04.28. 13:24:12

@marton0621: Én a rulettmánia felé javasolnám az érdeklődést.
Úgy látom, hogy az ő termékeik valóban működőképesek és folyamatos fejlesztés alatt állnak.
Kaszinónak én a Betvoyager-t tudom ajánlani. Van náluk 1 centes tét is. Igaz, nincs tét nélküli pörgetés.
süti beállítások módosítása