Bele vágtam egy stratégia tesztelésébe. Először természetesen demo, illetve "fun" módban. Nagyon jól muzsikált. Olyannyira, hogy kicsit lazítottam is a szabályain, hogy gyakrabban legyen nyerő pörgetés. Így is működött. Hurrá! Befizettem a számlámra 30$-t, mert szerencsére ez egy olyan stratégia, ahová nem kellenek több száz dollárok a kezdéshez. Sajnos megtapasztaltam, hogy élesben mások a szabályok, vagy csak szerencsétlen vagyok, de laza szabályokkal felsültem és az emberi tényező is betett, mert makacs módon nem szálltam ki időben. Elment mind a 30$.

Persze bánom, de megtanultam, hogy a rulett nem egy komolytalan dolog. Ha van stratégia, akkor annak vannak szabályai. És a szabályokat egyszer nem véletlenül állítja fel a kidolgozói.

Tehát a Rulett Stratégiák szabályait BE KELL TARTANI! Nincs kivétel. Nincsen "csak most az egyszer"!

A bejegyzés trackback címe:

https://rulettstrategiak.blog.hu/api/trackback/id/tr1001164138
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása